söndag 25 januari 2009

TÄVLING!

I samarbete med Tygpyssling har jag en tävling med ett otroligt fint pris!Vinnaren får själv välja ut hela 2 meter av Hilcos fantastiska velour.
Allt du behöver göra är att gå in på Tygpysslings hemsida och maila till mig eller skriva in i kommentarfältet vilket tyg du tycker är finast ur Sommarkollektionen 2009, samt en kort motivering varför just du vill vinna....
Glöm inte skriva in din mailadress, så att jag kan få tag i dig om du vinner!
Enkelt eller hur?
Min mailadress finner du i sidkolumnen
Vill du öka dina chanser att vinna länkar du till din egen blogg.
Kopiera bilden och följande text samt länkar till mig och till Tygpyssling:
"Jag är med och tävlar hos SyMirre om två meter valfri Hilco-velour från Tygpyssling."
Tävlingen avslutas den 15 februari!

5 kommentarer:

Y sa...

vilken fin tävling! Velour cliper är snyggast och kombinerar mina döttrars favoritfärger rosa och blått.

Y sa...

just det, email syltigochsaftig at gmail.com

Familjen skogstokig sa...

Jag gillar Eduarda rosa. För det är så fint och rutigt och alldeles lagom rosa till en sommarskjorta åt mina buspojkar med vackra blå ögon knoddochfjant at gmail.com

LinSar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej!
Jag gillar Bariole allra mest för det har så härliga färger och en massa retroblommor...
Hälsningar Camilla
balooo65@hotmail.com