torsdag 19 februari 2009

Morgonmys


Tur att det finns tyg med streeeeetch.

5 kommentarer:

Marita sa...

Så trivelig dere har det der :) Fant deg som følger til min blogg. Takk for at du viste meg veien til deg - herlig blogg med fantastiske produkter.

Skaparmani sa...

Tack, kul att du gillar det jag gör!

Ahlard sa...

Hejsan, hur går det med drömmarna om tygaffär? Jag hoppas absolut att du har något på G. Mmm gillar också mysplagg:) Lever mest i mina fula pyjamaser eller nattlinnen. Kanske borde beställa ett snyggare nattlinne av dig:)? Jag är bara 157lång och du brukar ju sy barnkläder haha:) Ha det bäst och tack för att du uppmuntrar mig så mycket med dina kommentarer.

malin sa...

Vilka söta dock-kläder du gör! Och vad mysigt det såg ut att vara med morgonmys :)

Skaparmani sa...

Johanna: Jag har letat efter bra grossister, men det verkar verkligen svårt att få bra priser (i rätt design och kvalitet givetvis). Så det blir inte just nu, men förhoppningsvis sen.
Har hittat supersnygga retro inspirerade tyger från Japan, men frakaten var verkligen svindyr!
Kan säkert fixa ett nattlinne om du vill. (du har motsatta klädproblemet jämtemot mig, jag är 184 cm lång....)
Tack själv för uppmuntran och inspiration -lycka till med dina projekt!