söndag 12 april 2009

Blöjbyxa med hjärtan


Färglatt i vår, klart att dockan ska ha tygblöja.

2 kommentarer:

Ahlard sa...

Hejsan Nina, du är verkligen en stjärna på min himmel. Ingen har så flitigt kommenterat det jag gör och uppmuntrat mig i alla lägen. Minns första gången du skrev... och jag blir fortfarande lika lycklig att du fortsätter kika in och kommentera. Och så fort jag blivit bättre på trycka och efter jag gjort det jag ska till vårmässan som jag och pia ska delta på så kan jag nog börja sälja lite tygstycken om någon vill köpa. Ha det bäst och du har en given plats vid våra allt för sällan pysselkvällar... hör bara av dig när du svänger förbi skellefteå (haha gissar att du besöker världsmetropolen med jämna mellanrum)

Skaparmani sa...

Tusen tack!!
Det du gör är bara såå snyggt, och du förtjänar varje liten uppmuntran du kan få.
Väntar bara på att någon som har bra kontakter hittar till dig, för det du gör håller verkligen hög klass!!
Jag skulle gärna köpa tyg som du tryckt, det skulle bli såå snygga kläder!!

Sköt om dig.