lördag 5 februari 2011

Vad jag sytt och vad jag fått i klädbytet/syswappen som Pumpalot anordnat =)

Hade glädjen att vara med i Pumpalots syswap där man skulle sy och byta en accessoar, en nerderdel och en överdel med någon annan sybloggare (lottades vilken man skulle byta med).
Väldigt kul och spännande, så jag hoppas på fler sånna!!
Här är vad jag fick från F.A.E:

Kalsonger i stl. 116

(Som passade perfekt och gillades skarpt så dom åkte på på en gång och har därför tvättats innan jag tog bilden, men dom höll sig fina även efter tvätt!)

Jag blev väldigt sugen på att sy likadana. Såg att mönstret fanns i det senaste nummret av Ottobre, så jag har klippt och håller på att sy en hel bunt...


Pyjamad från F.A.E stl. 116

I igelkottstyg från Mjuka tyger, jättefin!!

Tackar så mycket för det fina bytet!!





Från Popetotra fick jag kläder i retrotyger:


Tunika, byxor, och snuttefilt (Stl. 62 på kläderna) och är tänkt att passa våran bebis som kommer nu i mitten på februari, blir fint till sommaren!


Här är vad jag skickade till Popetotra: Jeans stl. 92, mössa med bilar, tröja med nittryck (ej i bild) stl. 92 Till F.A.E skickade jag denna pyjamas i stl. 104, och mötchande mössa till.









3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Nu ligger det jag fick av dig ute på min blogg. OCh jag måste säga igen att jag är sååå nöjd med jeansen. Super!! Och Vigga har fått beröm varje gång han haft dom på sig. :-)

Skaparmani sa...

Vad kul att höra att du blev nöjd =)
Lägger upp bilder lite senare på det jag fått av dig, ha det gott!

Aleisa Ribalta sa...

Superfin byte!