lördag 16 maj 2009

Fleecetröja Apanpapan

Jag har lovat min syster att sy något åt hennes flicka. Det blev en tröja i omlottmodell, byxor tillkommer senare.

Ingen som har en bit trikå eller ribb som kan passa till mössa?? Gärna i beige/svart eller brunt? Eller förslag??

Tyget i huvan har Johanna Ahlard designat och tryckt. Jag har klippt ut ett linne i samma tyg, måste köpa tråd för att sy klart det.
(Kolla gärna in på hennes blogg, hon har mycket fint pågång, även tyg på Tradera för tillfället).

7 kommentarer:

Ahlard sa...

Åhå så gulligt. Alltid lika spännande och se vad ni gör. Tycker ni håller bra tempo och kreativiteten igång du med:) I like!

od Andulky sa...

Underbar!!

LinSar sa...

Helt enkelt underbar.Aptyget va så fint till

Doris_Assar sa...

Grymt fin!!! Och aptyget är ju verkligen pricken över i:t!

Ahlard sa...

Ingen brådska. Gör det när det passar. Och krya på dig:)

Heilt spesiell sa...

Herlig blogg og flotte klær du lager!Håper det er ok av meg å linke til deg.

Skaparmani sa...

Heilt speciell: Du får gärna länka till mig, det tycker jag bara är kul!!